مینیاتور
سلامی چو بوی خوش آشنایی
 

نما به نما     دو جلد     استیون دی کتز     محمد گذر آبادی

چگونه کارگردانی کنیم     دانیل آریخن     عباس اکبری

تکنیک سینما     ال برنارد هپه     غلامرضا طباطبائی

فیلمبرداری دیجیتال     پل وایلر     احمد لاری

فن تدوین فیلم     کارل رایتس و گوین میلار     وازریک درساهاکیان

تحلیل فیلم     ژاک آمون و میشل ماری     دکتر علی هاشمی

درک فیلم     جیمز موناکو

نظریه فیلم     رابرت استم     احسان نوروزی

تئوری فیلم    بلابلاش     کامران ناظرعمو


راهنمای نظریه ونقادی فیلم     رابرت تی ابروین     فوءاد نجف زاده

نشانه ها و معنا در سینما     پیتر وولن     بهمن طاهری

فیلمنمامه نویسی برای سینما و تلویزیون     آلن آرمر     عباس اکبری

چگونه فیلمنامه بنویسیم     زید فیلد     عباس اکبری

خلق شخصیت های ماندگار     لیندا سیگر     عباس اکبری

روند فیلمنامه نویسی     رابرت برمن     عباس اکبری

داستان ساختار و اصول فیلمنامه نویسی    رابرت مکی     محمد گذرآبادی

راهنمای نگارش گفتگو     ویلیام نوبل     عباس اکبری

از فیلمنامه تا فیلم     لیندا سیگر و ادوارد جی.وتمور     شاهرودی لنگرودی

سینمای مستند     ریچارد میرام بارسام     مرتضی پاریزی

سینمای مستند     برنارد هپه     آل احمد

هنر موسیقی فیلم     جرج برت     مرجان بیدرنگ

موسیقی فیلم      شاهرخ خواجه نوری و محمد حسین تمجیدی

صدابرداری در برنامه های تک دوربین     تونی گرانت     حمید احمدی لاری

صدا و صدابرداری     فتحعلی روشن

تاریخ سینما     دیوید بوردول و کریستین تامسون     روبرت صفاریان

راهنمای تولید برنامه تلویزیونی     هربرت زتل     علی رجب زاده طهماسبی

لاکان هیچکاک     اسلاوی ژیژک     مازیار اسلامی

تصاویر دنیای خیالی     بابک احمدی

کتاب رنگ     ایتن     محمد حسین حلیمی

روانشناسی رنگ شخصیت     دکتر تیلور هارتمن  جلیل فاروقی

نشانه شناسی     پی یر کیرو     محمد نبوی

واژگان سینما     ماندانا حاجیها



موضوع مطلب : سینما

ارسال شده در: ۱۳۸۸/۱٠/۱٢ :: ٢:۳۳ ‎ق.ظ :: توسط : رضا



موضوعات
آرشيو وبلاگ
پيوندها
RSS Feed