مینیاتور
سلامی چو بوی خوش آشنایی
 

1- در تیتراژ باید نسبت به عملکرد افراد و تیم تولید آنها اولویت بندی شود.

2- طرح اسامی غیر ضرور در تیتراژ اشتباه است و باید رعایت شود.

3- تیتراژ  از یک بعد قدردانی ، تشکر از یک هنرمند و یا اجرا کننده و یا شخص دیگری است با نوشتن یا گفتن اسم و عنوان وی در برنامه.

4- در برنامه های مجموعه ای و روتین بهتر است موسیقی تیتراژ ثابت باشد تا مخاطب از طریق صدای آشنا به برنامه اش توجه کند.


 

5- در یک برنامه تلویزیونی نباید تیتراژ ابتدا در تیتراژ پایانی تکرار شود باید تفائتها بصری و اطلاعاتی داشته باشد.

6- تیتراژ باید در زمان مقرر و استاندارد ارائه گردد و از حداکثر زمان برای اطلاع رسانی و جذب مخاطب استفاده شود.

7- در تقسیم بندی شاغل و تخصص ها باید بدانیم کدام اسامی در تیتراژ اول و با اولویت خاص خود و کدام عنوان باید در تیتراژ پایانی بیاید.

8- حروف نوشتاری در تیتراژ باید ساده ، روان و خوانا باشد و به راحتی قابل خواندن باشد.

9- در تیتراژ به لحاظ نوشتاری نباید غلط بنویسیم زیرا نگارش غلط عنوان خبر از عدم دقت ما می دهد.

10- باید به ریتم تیتراژ توجه کنیم ، زیرا کندی و تندی نوشتار تیتراژ باعث چشم آزاری می شود.



موضوع مطلب : تلویزیون

ارسال شده در: ۱۳۸۸/۱٠/۱٤ :: ٤:٠٤ ‎ق.ظ :: توسط : رضا



موضوعات
آرشيو وبلاگ
پيوندها
RSS Feed